Wednesday, November 22, 2006

Makhluk Lelaki

LELAKI BERKEMUNGKINAN 6 KALI LEBIH TINGGI BERISIKO DISAMBAR PETIR BERBANDING WANITA


Agak-agaknya orang lelaki, terdapat terlalu banyak unsur besi dalam badan.

atau

Makhluk jenis lelaki ni banyak dosa. Taubatttt......

atau.....

29 comments:

zwitterion said...

salah-satunya, ramai lelaki yg lebih tinggi dr pompuan..kalau kat padang yg kosong, objek yg plg tinggi selalunya kena sambar dl..
lain2 tu..sama2 la bertaubat, tak gitu en esis Dicaprios a.k.a Takuya Kimura..heheheh..

blackpurple said...

Nak kena pakai besi tajam atas kepala la ni ... hahaha

esis said...

zwitterion...
kamu boleh gunakan salah satu sahaja
Esis Dicaprios atau Takuya Kimura

bukan apa.. kalau guna dua dua terpaksa aku tulis cam ni EsisDicaprios @ TakuyaKimura.

letih wooo nak tulis...

blackpurple ...
tu la aku fikir... kena guna kabel bumi ni... calor hijau.

isshh main2 pulak aku nih..

Fuad said...

Mana ko ambik data nih? Heheh.. Aku rasa byk penyumbang dia pemain golf.. Tak pon lelaki mmg x suke lepak kat rumah.. berbanding pompuan...

Labanon said...

Ayark.... fakta ke ni? LOl rase2 perempuan banyak dosa.. huhu mungkin nak bagi pengajaran kat perempuan kot mauahhaha

kingbinjai said...

oooo pasal tu gamaknya ramai yang nak tukar jantina agaknya ya?

hayad said...

dr mn dpt fakta tu?

tuan tanah said...

hah... mangsanya mesti lelaki yang banyak bersumpah palsu - "sumpah! abang cakap betul ni! kalau abang tipu, nanti abang kena sambar petir!"

hehe :)

INDERA KENCANA said...

Aku ingat lepas ni lelaki suma diwajibkan keluar rumah dengan memakai apa-apa alat yang boleh discharge ion negative.

esis said...

Fuad...
adalah sebuah majalah kelakian urban. aku rasa pemain bola. sbb banyak kes pemain bola kena sambar petirrr.

Labanon...
hahaha, aku pun rasa begitu,.. pompuan amik pengajaran ye. jangan main tengah hujan. nanti basahhh

kingbinjai...
yang tukar jantina tu lagilah berisiko besar dipanah petir.. hihohohohoh

hayad...
majalah lelaki lelaki urban yang hensem2..

tuan tanah...
uhhh, macam drama lah pulak.. aku tak pernah pulak buat teknik nih.. jangan cuba2. (nasihat aku kat diri sendiri) hehehe

Indera Kencana...
tu pasal aku pikir kita kena pakai kabel bumi. hahahahah

rudy bluehikari said...

tapi kalu lelaki tu RENDAH mcm mcm..ehem ehem... kena sambar dulu gak ke? muhahahahaha!

esis said...

rudy bluehikari ...

orang rendah ni comel. dan kurang dosa. hehehehe

neeziee said...

kajian menunjukkan bahawa kebarangkalian perempuan disambar oleh lelaki adalah lebih tinggi berbanding lelaki disambar oleh perempuan.

de5lin said...

sebab lelaki suka bersumpah.

kot!

Lan Rambai said...

ko selamat lah esis.. sebab ko pendek hahaha

kel@mbu said...

tulang besi.. urat dawai..

sya kwn lin said...

de5lin... seperti pernah kulihat ayat itu... :p

esis, kalau nak elak kena panah petir... kena pakai tembaga keliling badan...

Pa'chik said...

pasal lelaki lebih banyak main kat luar taim hujan ribut, senja² time ujan tak reti² nak balik, asyik dok kat padang bola lagi. Tu yang senang kena sambar ngan petir tu.

awin kawan de5lin said...

hahaha *ehem*.

lelaki oh lelaki :P

amanitium said...

aku rasa sebab lelaki ada tiang pemancang di situ...

eh, abaikan...

Aku Bukan Bidadari said...

eh aman ko ni semakin terror lar..
aku rasa sebab lelaki byk minum zinc ubat kuat, tongkat ali,

ataupun sbb suka main bola tngh2 ujan..entahlah

Ungku Nor said...

ESIS cakap=>"orang rendah ni comel. dan kurang dosa. hehehehe"

AKAK cakap=>"saya memilih untuk tidak memberikan apa-apa komen.."

lalalala..;p

blue_cherry said...

Hm, pandai plak petir tu kenal lelaki erk? hmm, ajaib tu..

he he he..

kata orang keras kepala lelaki macam batu skrg kena tukaq keras kepala macam besi.. hak hak hak

baru kena gaya.

13may said...

lelaki byk pakai aksessori kot...

zino said...

petir tu nak tembak syaitan.. agaknya syaitan tu berlindung (menyorok) kat orang lelaki je kot..

Anonymous said...

saya baru tahu dari Abdullah Jones... katanya lelaki punya bulu hidung lebih panjang dari wanita...

fiqroorganisma said...

sebab... ada supehero lelaki kene kilat pastu leh lari laju cam kilat(the flash) pompan xde kan?

JBM8141 said...

oi tak pegi MAHA2006 ke?

esis said...

neeziee...
mana ko dapat idea nihh.. hahaha itu yang aku suka ko.. tapi apasal blog ko takleh buka.?? jawab2

de5lin...
sumpah aku tak buat...hehehe

Lan Rambai...
insyallahhhhh. dan comel. hehe

kel@mbu...
ahahaha itulah lelaki sejati. cam ko.

sya kwn lin...
kalau pakai tembaga lagi cepat kena panah petirr. apalah ko nihh..

Pa'chik...
sbb magrib pun tak balik lagi. suka sangat berkencan..

awin kawan de5lin...
itulah namanya makhluk lelaki..

amanitium...
ko ni memang punyai adea yang mantap.. eerrr ko mencaruttt yeee.

Aku Bukan Bidadari...
ohhh minum zinc boleh jadi kuat yerrr.. ada pengalaman ker?? hahaha

Ungku Nor ...
hahaha kecil memang comelllll

blue_cherry...
hahaha betul betul.

13may...
sorii aku tak pakai apa2 aksesori. mana2 lelaki pakai besi kat tengkuk kak pinggang berhati2 dipanah petir,,. hehe

zino...
orang lelaki jenis apalah itu yeee.. syaitan pun suka kat dia.

Airmas_sz ...
haha tapi aku pernah tengok perempuan bulu idung panjang.. macam kaki lipas keluar dari hidung. hehe

fiqroorganisma...
hahaha. ko tengok dalam X-men. sama gak kan.

JBM8141...
dah pegi ari jumaat arituh.. perghhhh banyak betul kamben. hehe