Monday, November 06, 2006

BACALAH NARA YUDA


FULLAMAK!!! BABY PUN BACA NARA YUDA....
KAMU BILA LAGI??
YANG DAH BACA. BUAT LA ULASAN.
ADA HADIAH TAU... HIK.. HIK..

*gambar curi anak King Binjai

14 comments:

kingbinjai said...

ha ha aku nak royalti

esis said...

hahahah. royalti ko clim kat elmaniq. hohoho

Anonymous said...

hahaha.. baru jer aku nak bagi cadangan kat tuan punya anak supaya mintak royalti kat ko..

13may said...

patut la mcm biasa nampak ajer budak kecik tuh....hehhe...

zino said...

anak sapa lah tu? hehe

esis said...

Orochi...
jangan la camtu.. aku promote anak dia jadi artiss.. hahah. marketing nih. entah2 nanti jadi talent iklan dumex. haha

13may...
eh yerrr kerr. alamak kantoi.

zino...
king binjai bro. aku cilok.

kemat said...

kechik2 lagi nak king binjai dah didik untuk menjadi seorng bloggers..releven lagikah dunia blog masa nak king binjai dewasa nanti

Fuad said...

Menarik2.. Sebab prestasi ko cemerlang dgn buku goblog aritu.. Aku takkan teragak2 utk beli buku baru nih.. :-)

Aku cadangkan ko bukak kedai buku online...

blackpurple said...

Aku rasa macam pernah tengok entri dan gambar ni. Kat man ekk...? hehehe..

Amiene Rev said...

la la la la la...

bunga rampai said...

Datang lagi ni ... salam :)
Ada air teh?

Aku Bukan Bidadari said...

uihh curi anak kingbinjai ekekeee....

fiqroorganisma said...

uh uh, dah boleh membelek2 buku macam org besar. =]

esis said...

kemat...
king binjai memang cekap. nak tubuh empayar katanya.

Fuad...
terima kasih. goblog aku tak join bro. aku invest aje. hehehe

blackpurple...
hohoho buat2 tak tau jer. hahaha

Amiene Rev...
apa nak jadi dengan ko nih. baru abis skolah?? haha

bunga rampai..
sirap ada. nak?

Aku Bukan Bidadari ...
jangan bagitau dia. set?

fiqroorganisma ...
king binjai ni ajar dari rebung. bagusss