Monday, November 20, 2006

Anugerah Terindah

Aku buka Kudeta. Aku tatap. Aku fokus. Lembaran pertama.

Dia cuit hidung aku. Dia halang mata aku. Dia tarik rambut aku. Dia cucuk perut aku. Dia tarik telinga aku. Dia goyang kepala aku. Dia tarik hidung aku. Dia tutup mata aku. Santai.

Aku buka
Kudeta. Aku tatap. Aku fokus. Lembaran pertama. Lagi perenggan pertama.

Tivi bertayangan kelabu. Kipas berputar laju. Lesu.

Dia cuit hidung aku. Dia halang mata aku. Dia tarik rambut aku. Dia cucuk perut aku. Dia tarik telinga aku. Dia goyang kepala aku. Dia tarik hidung aku. Dia tutup mata aku. Santai.

Kudeta aku ketepikan. Remote control aku ambil. Tekan punat merahnya.

Kemudian...

Isteri Bukannya Hak Milik Tapi Anugerah

21 comments:

Pegawai Khalwat said...

Betul!

Anonymous said...

haha.. sekali lagi aku tak paham..

zwitterion said...

wah..berbahagialah kamu..

night queen said...

sambung ayat orochi...

haha.. aku tak paham..

Lan Rambai said...

silap besar aku tak beli kudeta tu!

esis said...

Pegawai Khalwat...
aminnn

Orochi...
ko keje apa. stresss betul nampaknya. huhu

zwitterion ...
aminnnn

night queen...
hehe ko sama macam orochi. hehe

Lan Rambai...
tu la pasal. apasal???

sinaganaga said...

Oh ya, Terima kasih kerana beli KASUT BELANG HILANG.

blackpurple said...

Ini promosi 'Kudeta' ke promosi 'Cinta'...hehehe

KAMATO said...

anugerah yang tak ternilai ......

neeziee said...

"tu tak mana dia pergi?"

"dia berak"

"owhhh..."

amanitium said...

kau jadi pakcik tua tu ke esis? haha.

mesti tak power ni. haha.

kingbinjai said...

aku dah kahtam 2 kali buku tu

Azhar Ahmad said...

Nguahahhahaha, dia nak kudeta laen tuhhhh....

Ungku Nor said...

Yessszzzaa..
'Anugerah yang dipinjam dariNya'

AZHAR-ada KUDETA lain ke? pesal akak taktau haa..
lalalalala..;p

INDERA KENCANA said...

Kemudian apa..?? suspen je bunyiknya..

esis said...

sinaganaga...
ni lah buku paling best aku baca. hehehe kipas sikit.. bro, ada offer lagi ker??

blackpurple...
2 dalam 1 hehe

KAMATO...
aminnn... anugerah yang mana satu ni bro??

neeziee...
yang tu dialog pompuan yang patut dimasukkan dalam muzium.

orang gi berak pun dia nak tau.

amanitium...
hoho ko jangan main main. pakcik tua banyak petua.

nak petua tak??

kingbinjai...
aku tak katam2 lagi. asyik bersantaiiiii aje.

Azhar Ahmad...
oh... kudeta lain?? emmmmm emmmmm aku nak ingat.. ntah. tak ingat la.

Ungku Nor...
hohohoho... ada konspirasi di sini. takde lah akak. saya suci. hahaha

Indera Kencana...
kemudian tengok tivi. tengok kartun "span kotak seluar petak" hihihihi

hayad said...

ohh...ku mula mebygkan bkn2,hahaha

blue_cherry said...
This comment has been removed by a blog administrator.
blue_cherry said...

wah wah wah.. puji melambong.. tak pe tak pe.. dah tempah. Tengah bulan sapa suruh jual mende tu.. org poket dah berlubang. huahahaha.

esis said...

hayad...
pikir kotorrr eiiikkkk...

blue_cherry...
tu la pasal sapa suruh lambat... stok dah nak abis nihhh

Ungku Nor said...

Kalo ada KUDETA ke2, bitau cecepat!
nak beli.

oh ye, jangan jual di pertengahan bulan. Nanti ada pulak yang upah ronin untuk assasinkan awk semata-mata dek tak dapat nak beli KUDETA.

lalalala..;p