Tuesday, August 01, 2006

Turut bertukar

Lebih Signifikan, Lebih Dramatik

15 comments:

esis said...

hairan aku, apasal icon merah cinematografi kat sebelah ni tak tukar-tukar gambo kambing nih.

hehehehe.
fuhh.. fuhhh...bertukarlah....fuh!

aik tak tukar lagi???

Pegawai Khalwat said...

Lebih semiotik barangkali.

Sastri said...

errr....

kemat said...

suka betul kamu ngan kambing yek esis..cam tak leh dipisahkan lak bila berbicara pasal esis kne ader kambing..hehehe

kingbinjai said...

bang saya nak beli kambing sekor! ekor die jer tau!

KAMATO said...

kambing.... walau pun kau busuk tapi daging kau la paling sedap dan daging kau jugak la paling mahal... dah lama tak kene sup kambing

Lan Rambai said...

kekadang memang lambat sikit blogger nak tukau gambar tu.. er.. ko ni jenis banyak pusar ek.. orang cakap kalau pusar kat depan pandai bela kambing hahaha

tuan tanah said...

errr.. ingat tadi kamu bertukar jadi kambing?
hahaha... ampun!

blackpurple said...

kambing bebek ke kambing bandot ni sis..? hehe

MaNiQ KaYaNgaN said...

wakaka... kamben..!!Panjang janggut tue..ekekke

neeziee said...

aku ras kambing ni kena suntik botox skit.kasik gebu.

kel@mbu said...

jangan minum darah kabing..
simpan janggut mcm kambing takpe.. :)

JBM8141 said...

ini maskot atau lambang syarikat kau ke? bau duit ni...

esis said...

Pegawai Khalwat,
bukan anti semitik ye

Sastri,
kenapa sis...

kemat,
kamu belum kena ketagihan kambing? fuhhhh masssyyyuuukkkkk

kingbinjai,
woit, ekor tak jual satu-satu. telor jual seketul-seketul

KAMATO,
walaupun bucuk, janggutmu menjadi idamanku. hahaha

Lan Rambai,
aku pusar satu. sapa pusar du angkat tangan?...

tuan tanah,
hehe sekarang belum lagi.

blackpurple,
ni kambing macho...

MaNiQ KaYaNgaN,
garang ni...

neeziee,
hahahaha ada-ada je idea ko ye..

kel@mbu,
aku ada sikit jenggut.

JBM8141
hahahaha baaauuuuuu duuuuuiiiittt

Anonymous said...

Keep up the good work »