Wednesday, August 09, 2006

Menaja pembaham

ISRAEL LAKNAT!!
AMERIKA LAKNAT!!
ZIONIS LAKNAT!!
HENTIKAN PERANG!!
Launganmu.. berdesing, kita dengar. Berpuing-puing.

Mana negara arab? mana negara islam? (kita tanya).
Senyap? diam. kaku.....
Kita kata mereka bukan satu.
Walaupun satu. Hatinya. Hati-hati.

Eh??
Kita bukan merekakah?
Kita satukah?

Satu di KLCC
Satu di Kampung Baru


Kita satukan kita-kita!! (Utamanya)
Melaknat yahudi, melaknat Israel. Zionis
Laknatannya segenap angkasa. Pasti!
Tapi kita satukah?

Tatkala itu, coca-cola dan pepsi ditangan, ditengkolokmu.
Selepas itu, burger Mc D dan Ayam KFC santapanmu.
Penaja pembaham Lebanon dan Palestin

Satu di KLCC
Satu di Kampung Baru

Jadilah Si Burung Kelicap, memadamkan api raya pembakar Ibrahim.

"Allah akan tanya usaha kamu. Allah takkan tanya kejayaan kamu." Kata Si burung kelicap, tatkala ditanya.....


**esis.8/8/06

9 comments:

kingbinjai said...

2006, genap 5 tahun aku tak menjamah kfc dan mcd. lama juga aku dah berhenti dari minum minuman ringan coca cola,pepsi dan sebagainya. aku mencuba juga mengelak dari membli barangan nestle (ada boleh ada yang terpaksa beli), johnson n johnson dan macam macam lagi. cuma, dunhill ni je yang cukup payah, aku masih lemah lagi.

esis said...

aku kagum dengan ko. 5 tahun beb. aku? tulis aje ni. tengah berazam. insyaallah. doakan. emmm

KAMATO said...

sebut je israel, naik darah aku... geram! geram ! pelik seolah seperti dunia tak bolih nak buat apa..

zino said...

seolah2 seluruh dunia sekarang di bawah telunjuk israil.. apa dia buat tak ada sape berani tegur.. kalau tegur pun tak jadi apa..

setiap perbuatan dia akan ada pembalasan nya nanti..

sinaganaga said...

dude,
janggut kambing kau sungguh menawan. *ahaks*

Sikenit Comel-AminBakish said...

kita sama-samalah doa untuk saudara kita di sana.

Ron97 said...

ko pakai henpon apa,
kalau nokia, sama saja kau makan mcD

aku henpon sony.
hehehe

esis said...

KAMATO,
hakikat yang memaksa kita menerimanya.

zino,
kita tunggu 5 tahun lagi. sabar

sinaganaga,
sol jah, nak masuk sindikit ko. janggut nkena cukur tak?

Sikenit Comel-AminBakish,
amin,

Ron97,
alamak nokia.... hehehe

Anonymous said...

Keep up the good work Blue cross insurance individual coverage Old bmw motorcycle Health morbid obesity plan Clip free milf movie nutritional supplements Life+insurance+options+for+business+owners http://www.laptop-repairs.info/new_convertible.html Tomb raider comics sex find what percocet looks like Download strip blackjack games Eagle house decoration motorola hs815 bluetooth headset reviews medicade health plans in columbiasc http://www.australian-long-stay-travel-insurance.info/Health-insurance.html Us swim and fitness headache interaction migraine wellbutrin Childish maternity clothes Healthy families medical insurance