Friday, December 01, 2006

PERHATIAN!!

ESIS DICAPRIOS @ TAKUYA KIMURA

...berjuang/bercuti...
sehingga tarikh yang bakal dinyatakan

KETEGARAN PEMBACAAN ANDA, AMAT SANGAT DIHARGAI

demi memenuhi keghairahan anda terhadap NARA YUDA #2
tunggukan kemunculannya diriba anda

[saya pasrah harapan anda]
terbaik daripada kami
(titipkan perkhabaran rindu & kasih anda selayaknya untuk saya)

27 comments:

esis said...

selamat berjuang esis dicaprios!!!

cayok cayok!!

esis said...

kami merinduimuuuu takuya kimura.

cepat2 lah updet blog kamu... saya tegar!!

zino said...

selamat berjuang selamat bercuti..

fiqroorganisma said...

yosh! selamat2 semua

blackpurple said...

Selamat berjuang...!!!!

Ojo mengalah yo...

Anonymous said...

Salam,


Maklumlah...Dah nak masuk musim Raya Korban ni, banyaklah orang nak cari kambing buat korban.

Selamat Bercuti!

sinaganaga said...

aku rindu kau.
.
.
.
.
.
.
.
.
HA HA!

sinaganaga said...

aku rindu kau.
.
.
.
.
.
.
.
.
HA HA!

amanitium said...

ape kau buat esis? komen di blog sendiri? haha.

isteri bukannya hak milik, tapi anugerah...

Pa'chik said...

SMAP buat album baru ke Dicaprio yang buat filem baru?

tuan tanah said...

saya nak titip rasa rindu dan kasih, tapi nanti orang buat fitnah pula syokkan suami orang.

jadi saya ucapkan selamat bercuti sahajalah. okay?

el-Maaniq said...

haha.

Sastri said...

leo dicaprio ~ tak minat...
takuya kimura ~ minatttt....

selamat berjuang....

kingbinjai said...

cuti??????

Sikenit Comel-AminBakish said...

aku cuma nak tunjuk aku pembaca tegar... hehe :D

zwitterion said...

haha..ko cakap hari tu, kami boleh panggil ko salah satu nama jer..hehe
lps cuti, post entry!

KAMATO said...

cuti, cuti, cuti..... jangan tak cuti

samurai said...

takukimu tu.

tak mengalah.

huhuhu..

13may said...

aku nak tunjuk aku ni cuma pengkomen tegar..hahha!

kemat said...

balik kg jaga kambing ker bang..hehehe

INDERA KENCANA said...

Ko pi mana Esis..??

BooK said...

apakah neraka?

Dhani said...

[tak komen]








p/s:- aku nak cakap aku pembaca tegar blog ko. tapi aku tak komen.

Anonymous said...

wei kambing.. balik cepat ke kandang.. hahaha...

Anonymous said...

syg2kan kami

Anonymous said...

wah rindunya... uwek... ;-). kat wangsa maju takde org nak sewakan apt ke?

Azhar Ahmad said...

kemanakah menghilang... Adakah, sedang menjaga kambing2 mengawan?