Monday, September 11, 2006

Prejudis Hijau

11 SEPTEMBER, SEMUANYA BERMULA DI SINI. HINGGA KINI

18 comments:

zwitterion said...

prejudis,alasan tak masuk akal, niat yang jahat untuk menghancurkan umat Islam..Dakyah Barat..wah seriusnya!

blue_cherry said...

Some ppl forgotten this day, Why?
1st step to new war, war with muslim.

13may said...

sebelas haribulan semilan....propaganda saja lebih...

neeziee said...

mmm..

blackpurple said...

Mereka berjaya menanam benih Islamfobia . Dan Neo-konservatif pun bertepuk-tepuk tangan.

fiqroorganisma said...

catur barat...raja fitnah ni

kemat said...

mujur ader ruangan komen..kalau tak aku yg slow nie tak dapat tangkap maksud entri ini..

esis said...

zwitterion,
hingga muslim pun prejudis pada muslim.

blue_cherry,
yeah.

13may,
memang propaganda, hingga kita tak sedar yang kita sudah dipropagandakan.

neeziee,
r u ok bro?

blackpurple,
ramai jugak muslim malu mengaku muslim. phobia pada diri sendiri.

fiqroorganisma,
bidak-bidak dipapan catur syaitan.

kemat,
hahaha. ko memang kelako.

kingbinjai said...

dan selamanya

Anonymous said...

ladies & gentlemen, dnt hate your enemies, embrace them.

esis said...

kingbinjai,
kini dan selamanya.. hahaha

Anonymous,
haha. nonsense

Fuad said...

Ada kuasa disebalik tabir yang mengusai kuasa2 yang besar. Kononnya kuasa besar, kenapa perlu tunduk kepada negara yang lebih kecil? Adakah Dajjal sudah berada di fasa dimana sehari seumpama seminggu..?

ron97 said...

sebenarnya
mereka jelos ngan klcc
sbb bangunan diorang tu tak cantik..
kotak manjang jer
tu diorang nak robohkan.

zino said...

kabarnya bangunan baru akan di dirikan di tapak lama.. akan berulangkah sept 11?

Pegawai Khalwat said...

Sebab tu patut biarkan saja Hitler selesaikan Holocaust dia dulu.

esis said...

Fuad...
maksud ko freemason?

ron97...
klcc kita ada skyway. hahaha

zino...
dalam pembinaan sekarang

Pegawai Khalwat...
haha ntah natah holocaust tu pun propaganda burukkan jerman/hitler

Sastri said...

hmm... dah terbongkar agenda sebenar di sebalik kejadian 9/11 tu...

dugongsenyum said...

Ron97,
Kah kah kah kah