Thursday, October 27, 2005

selamat hari raya

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin

Saudara/saudari pembaca dan pelawat,

Saya pinta berjuta kemaafan, daripada semua pembaca dan pelawat yang setia melayari blog saya ini, sempena 7 hari lagi berpuasa sebelum ketibaan hari lebaran. Tika ini adalah kesempatan yang paling baik untuk saya memohon kemaafan sebelum pembaca sekalian pulang berhari raya di kampung dan sibuk dengan persiapannya. Mungkin secara sengaja atau tidak, penulisan saya menyentuh hati saudara-saudari sekalian. Harap kemaafan saya di terima.

Sekian, Terima Kasih,

....esis....

2 comments:

Anonymous said...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin, Semoge berbahagia di hari mulia ini.

Anonymous said...

selamat hari raya aidilfitri esis.rudy bluehikari.[terima kasih kerna masih sudi ke bluehikari meski ia sudha terhenti lama]