Friday, November 11, 2005

cerita selepas raya

aku fikir aku masih beruntung, pada sekurang-kurangnya 1 perkara yang aku ada, tapi ada "orang bandar" tak ada. ini cerita selepas raya. cerita tentang hari raya. bercerita di tempat kerja..... kelmarin sambil aku berborak, tunggu kawan aku penuhkan borang soal selidik aku. aku merajinkan jari aku klik pada blog kawan aku nih. aku baca blog dia. tengok gambar dia di cyber cafe pada hari raya pertama.
aku: ko pun ade blog ye?
kawan aku: baru-baru ni je, saja buat.
aku: eh.. ko xde kampung??
kawan aku: xde..
aku: xde langsung!!??
kawan aku: xde.! betul xde...!
aku: rasa macam xpercaya.
kawan aku: (angguk angguk kepala, dengan senyuman hambar)
aku: tinggal kat ner...?
kawan aku: damansara... (dengan nada sayu)
aku: ???

2 comments:

Anonymous said...

eLong Beats on Adjusted Basis; Continues to Invest for the Future of...
The China Stock Blog News and analysis of US-traded Chinese and China-related stocks.
Find out how to buy and sell anything, like things related to highway construction project on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like highway construction project!

Roul the breath taker! said...

hurm.... ade kampung or not... its not the big issue to sambut raya... as long as you get all your families and realtives gathered... that was the best part... kalau ader kampung....tapi tak balik tak guna jugak.....