Friday, December 17, 2004

kawan aku kawen (tami & iyo)



Classmate aku ni dah sekelas ngan aku dah 3sem. nama dia Dewi Utami, aku panggil Dewi, ada orang panggil tammy, tami, tapi yang pasti orang yang sama. aku pun bukannya baik sgt dengan dia, tapi sekali sekala berborak jugalah la, kalo jumpe kat sri serdang ni tegur jugak la. kebetulan umah sewa dia dekat dgn umah sewa awek aku.

Bila baca je kat dalam website kawin dia ngan suami dia ni teringat aku dengan "FILEM ADA APA DENGAN CINTA". coba baca dalam
"how we meet" dengan "engagement" rasa macam berada dalam panggung tgh tonton filem AADC hehe.

Semoga perkahwinan mereka (tami & iyo) diberkati dan dirahmati ilahi, Amin. Tapi apasal takde ga
mbar kawin versi kalimantan, Indonesia ye... kalo ada bleh la tau adat orang sana kawin kan..nanti aku tanya dia.
ni yang wat aku teringat kawan2 aku kat Universitas Lanchang Kuning, Pekan Baru, Riau. 2001 aku pernah ke sana 1 week.
______________________________
*kalo korang nak tgk.. klik je gambar kat atas tu

5 comments:

Unknown said...

ko right click kat site comelcomel tuh. pastu ko amik view source. pastu ko copy bhgn yg ada tulis pasal yahoo msger start dia camni
a href="http://edit.yahoo.com/config/.....
sampai /a tu. pastu paste kat site ko.
aku takleh letak script kat cini pasal website auto detect.
orait?

Anonymous said...

esis..

gambor friend ko kawin ade..mane gambor ko kawin plak

Anonymous said...

tahniah buat mereka :)

Op

Anonymous said...

Keep up the good work Side effects valtrex valacyclovir Craps strategy 2005 subaru forester x running equipment Bulldog car alarm 3001 Canada life assurance company mailing address Football in the 1950s delta dental ins of tenn

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Featherlift non surgical face lift http://www.hot-tub-dealers.info Water polo shirts Christian home school coop merritt island run flat tires Heng fong essence patent medicine Metabolite weight loss pills Usa travellers health insurance