Wednesday, May 31, 2006

Borak bujang tak teruna

BORAK 1
Aku: Best tak kahwin?

Bujang tak teruna 1: Hahaha, kalau sekarang engkau tau betapa bestnya kahwin, mesti engkau menyesal tak kahwin awal. Kalau engkau tahu, darjah 6 engkau dah kahwin!
Bujang tak teruna 2: Apa pulak darjah 6. Sebelum mak ayah engkau kahwin. Mesti engkau nak kahwin dulu!

BORAK 2
Aku: Kamu dulu hantaran berapa, 7-9 atau 9-11?

Bujang tak teruna 1: Aku? 6-9 terus!
Bujang tak teruna 2: ??? hahahaha.

18 comments:

zwitterion said...

no komen.:)

tuan tanah said...

errr...bujang tak teruna tu, maksudnya masih bujang dan dah tak teruna, gitu?
ke dah kawin tapi macam orang bujang?

ron97 said...

pentingkah lagi terunamu?

Pegawai Khalwat said...

Ha ha ha....

Lucah betoi hang.

Pss... tapi ramai yang dah macam tu.

neeziee said...

aku kecik lagi.tak paham.

JBM8141 said...

siut.. took me almost 3 minutes to understand that hantaran 6-9. siut one more time. aku dok pikir negeri mana plak yg guna kaedah macam tu.

kunci hilang said...

hantaran 7-11 boleh tak?
24 jam open. :D

blackpurple said...

Esis, ada tak kena dengan kau ni... hehehe

KAMATO said...

kalau kawin misyar tak yah dulang kot

gitartong said...

saya tak pakai dulang sebab dulang guna utk angkat lauk!

awan said...

bila soalan diaju, mesti semua fikir pasal nikmat fizikal kan? (or aku saja?).

mungkin kita kena ingat tanggungjawab berkahwin itu sekali, tgk best ke tak.

sinaganaga said...

kau mencarut ek?
ha ha.

BooK said...

69
69
69
69
69
69
69
69
69
69
69
69
69
69
69
erm..
camtu kot...

esis said...

zwitterion,
hik hik...

tuan tanah,
diorang tu bujang 3 lagi. haha

ron,
aku baru je paham seminggu ni :)

pegawai khalwat,
hahahaha. ye ker.?

neeziee,
sama la ngan aku.

jbm,
kui kui kui...

kunci hilang,
boleh asal ganjil. jadi? 6 tak boleh?

bp,
esis yang baru.

kamato,
misyar... berlatih pernafasan paling penting.

gitar tong,
guna piring pun ok.

rulan awan,
semua ada khkmahnya @ nikmatnya.

tok naga,
hahahahaha.

book,
hahaha entah.

rudy bluehikari said...

hik hik hik nikmat 69!

rasso said...

hahaha...
baca komentar baru aku faham...

Anonymous said...

Excellent, love it! » »

Anonymous said...

Excellent, love it! »