Wednesday, February 15, 2006

Nikon FM 2 SLR & cerita momok

cerita aku memiliki sebuah kamera Nikon FM 2 SLR (fully manual) telah tersebar keseluruh pelusuk ruang angkasa cakerawala blog-blog setan. aku memang nak jual kamera nih tapi ada beberapa jin yang tak kasi aku jual sebab aku jual terlalu murah. aku dah cakap pada jin dan anak-anak dia yang aku bukan buat bisness tapi sekadar nak tolong orang. kesian aku kat anak-anak pengemis kat jalan TAR.

sekarang aku bukan orang yang baik. malah akan zalim pada setiap setan dan iblis ni. kamera Nikon FM 2 yang boleh menyilaukan mata rasaksa dan capture makhluk halus ni terpaksa aku simpan dalam bungkusan kain kuning 7 lapis. dan aku simpan dalam peti besi ditempat paling rahsia.

POINT AKU: niat aku tetap sama seperti yang di atas aku nak jual kamera nih. hubungi aku kat tempat menjerit kat dalam blog aku nih. value of life anda akan semakin meningkat apabila anda memiliki kamera ni.

pesanan penjual: sebenarnya entry ni tiada kene mengena dengan cerita tahyul.