Thursday, February 09, 2006

entry paksa JIWA

kenapa saya baca buku yang pelik-pelik? soalan ni sering berlegar dalam minda dan sanubari saya hingga ke hari ini. bila aku baca buku, budak umah aku mesti tegur aku baca buku yang ntahapahapa. aku sendiri pon tak tau? aku suka baca buku yang klasik, jarang orang baca, bukan buku komersil, buku-buku lama 60an dan sebelumnya, manuskrip-manuskrip. dan ntah aku pun tak tau nak katogerikan apa. aku suka baca buku yang orang lain tak suka nak baca sejak dari sekolah lagi. aku pernah suruh budak umah aku baca buku WILAYAH KUTU, seminggu dia kutuk aku baca buku tu. dia kata aku gila. hehe. sebelum tu dia tengok aku baca zine GANGGUAN TEKSUAL. first time dia tengok buku tu, dia kata aku baca buku lucah! "gangguan seksual katanya" hehe gelak besar aku. sebenarnya dia tu yang lucah. lepas tu aku aku baca JIWA KACAU. dia sekarang dah tak kata apa-apa pada aku, sekadar tersenyum senget kat aku hahaha. yang terbaru aku baca buku hikayat indra sebaha. dia dah lali dengan aku. no komen. sebenarnay aku hanya menyebut beberapa buah buku sahaja. buku buku yang popular dikalangan pem blog @ bloger.

....atas ini adalah artikel aku yang paling mangkuk. paling b******* paling busuk!

TERUS TERANG SEBENARNYA AKU
NAK KATA, NAK IKLAN, NAK PROMOSI, NAK PAKSA KAMU YANG AKU TAK KENAL

MARI LAH JOIN PROJEK BUKU JIWA KACAU 2

MERIAHKANLAH DUNIA BUKU-BUKU PELIK MALAYSIA.

7 comments:

el-Maaniq said...

nak buku 'bayi kota berahi?'

esis said...

yes silakan-silakan :-)

Roul the breath taker! said...

hurm... baca buku wilayah kutu ek? hurm... have u try read The Curious Incident Of A Dog in Night-Time by Mark Haddon? Awesome..dude!! u should try! nak pinjam tak? kiter ader manyak buku.... mostly yg mind-tickling!! hehehehehe....

Take my Phrase... "Welcome to the freak world!"

esis said...

yup! kasi la bila bila dude.. hehe

Anonymous said...

buku pelik pun buku peliklah, yang penting aku hensem.

P/s : thanks pasal promosi ni.

-Basri

Anonymous said...

Keep up the good work » » »

Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! video editing schools