Monday, April 23, 2007

Nama Baru

Pagi ni aku rasa sikit terharu,
Pagi ni aku juga rasa berbulu,
Pagi ni aku dengar gossip biru,
Pagi ni aku dapat nama baru,

"En. Esis-Hitler"

Inilah nama student kasi kat aku.

Itulah nama aku yang terbaru!
Agak-agak apa yang telah berlaku?
Misteri di minggu lalu...
Hahaha kecoh wa cakap lu...!!

:)

10 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

heheh incik hitler..hehheheheh

neeziee said...

kalau yg kurang glemer hitless

Sastri said...

ada misai kontot cam hitler kot? LOL...

blackpurple said...

Sebab kau ikat tali pinggang macam hitler tu kot...

KAMATO said...

Tapi muka garang hitler itu tak macam muka ko

samurai said...

Kau jadik Hitler?

nUr@dDeEn said...

Hitler? He he he ... ko harus bangga sebab dulu Hitler banyak hapuskan Yahudi di muka bumi neh. Er.. ada kaitan ker hik hik hik ..

tuan tanah said...

Kamu ni diktator ke?

Kawan seopis saya gelarkan housemet perempuan dia Mussolini sebab minah dari Itali tu memang suka memerintah.

vovin said...

Tarikh lahir aku sama dengan Hitler.

Whoa!

Psst: aku dah pindah

kemat said...

salah cukur..pisau cukur kurang bagus barangkali..itu tinggal kontot jer..