Friday, April 27, 2007

Baru Aku Tahu

Baru
Baru aku
Baru aku tahu
Baru aku tahu kalau
Baru aku tahu kalau nak
Baru aku tahu kalau nak masuk
Baru aku tahu kalau nak masuk rumah
Baru aku tahu kalau nak masuk rumah yang
Baru aku tahu kalau nak masuk rumah yang tiada
Baru aku tahu kalau nak masuk rumah yang tiada orang,

cara memberi salamnya begini:

ASSALAMU' ALAINAA WA' ALA 'IBADILLAHISSOLIHIN

19 comments:

Pa'chik said...

la..
kamu
kamu baru
kamu baru tahu
kamu baru tahu kalau
kamu baru tahu kalau nak
kamu baru tahu kalau nak masuk
kamu baru tahu kalau nak masuk rumah
kamu baru tahu kalau nak masuk rumah yang
kamu baru tahu kalau nak masuk rumah yang tiada
kamu baru tahu kalau nak masuk rumah yang tiada orang,

cara memberi salamnya begini:

ASSALAMU' ALAINAA WA' ALA 'IBADILLAHISSOLIHIN

nUr@dDeEn said...

Oh,
Oh, saya
Oh, saya pun
Oh, saya pun baru
Oh, saya pun baru tahu
Oh, Saya pun baru tahu kalau
Oh, saya pun baru tahu kalau nak
Oh, saya pun baru tahu kalau nak masuk
Oh, saya pun baru tahu kalau nak masuk rumah
Oh, saya pun baru tahu kalau nak masuk rumah yang
Oh, saya pun baru tahu kalau nak masuk rumah yang tiada
Oh, saya pun baru tahu kalau nak masuk rumah yang tiada orang..

cara memberi salamnya begitu.

kingbinjai said...

o
oo
ooo
oooo
ooooo
oooooo
ooooooo
oooooooo
ooooooooo
oooooooo
ooooooo
oooooo
ooooo
oooo
ooo
oo
o

Pa'chik said...

-
--
---
----
-----
------
-------
--------=- x - + - x - + - x - +
-------
------
-----
----
---
--
-

nUr@dDeEn said...

h
ha
hah
haha ----->
hah
ha
h

Sastri said...

terima kasih kerana berkongsi... :D

KAMATO said...

he he he.....

stROZze said...

naik tangga ya...

Salam ke atas kita semua dan ke atas orang-orang soleh beribadah kepada Allah...

blackpurple said...

Wah susah nak buat entri macam tu... Kena cekal baru jadi tu..

blue_cherry said...

woo
woo baru
woo baru aku
woo baru aku tahu

selalu
selalu je
selalu je ASSALAMUALAIKUM

Thanz 4 the info..

Aku Bukan Bidadari said...

tERImA kAsIH..

AKU PUN BARU TAHU...

samurai said...

Oh,
Oh, macam
Oh, macam tu
Oh, macam tu ka?
Oh, macam tu
Oh, macam
Oh,

neeziee said...

selama
selama ini
selama ini aku
selama ini aku tak
selama ini aku tak tahu
selama ini aku tak
selama ini aku
selama ini
selama

Taiko said...

apa maksudnya salam tu? saya tak pandai bahasa arab.

SangPelangi (aka Irfan) said...

betul tu,
sejak
sejak tadika
sejak tadika saya
sejak tadika saya belajar
sejak tadika saya belajar salam
sejak tadika saya belajar salam begitu

hehe.. jadi trend plak komen bertangga ni..heeheh

tuan tanah said...

Assalamualaika ayuhannabiyu warahmatullahi wabarakatuh.
Assalamu’alaina wa’ala ‘ibadillahissolihin...


(Ya, saya masuk ni masa ni takde orang)

el-Maaniq said...

Kau beli rumah baru ke? kat mana? bila nak buat kenduri masuk rumah baru?

Haha. Aku agak aje.

Tuan Mikael belum bagi jawapan. Harap maklum

amanitium said...

ni tahun bile punya entry ni sis?

ILynn said...

aku slalu beri salam.."assalamualaina"
mengikut ustazah aku...itulah mengganti "assalamualaikum"