Friday, January 12, 2007

Senyum Seindah Suria...

Sempena Tahun Melawat Malaysia 2007

8 comments:

Anonymous said...

dude! bila nak bagi gambar ni kat aku?!

blackpurple said...

Maaf aku tak faham. Apa relevannya gambar itu dengan TMY 2007..?

Anonymous said...

itu la, aku pun, memula masuk tak tau nak komen apa, nasib ada BP.
Maaf aku tak faham. Apa relevannya gambar itu dengan TMY 2007..?

Anonymous said...

itu la, aku pun, memula masuk tak tau nak komen apa, nasib ada BP.
Maaf aku tak faham. Apa relevannya gambar itu dengan TMM 2007..?

Err BP, TMM la. VMY.

Azhar Ahmad said...

Dannnn, apa kaitannya dengan gambar. Tinggi sungguh kuasa minda diperlukan untuk mencerna maksud

Ronin said...

Gambar hitam putih pulak tu... sindir atau ???

Anonymous said...

Mungkin maksudnya, kalau tanpa insan yg menjaga keamanan, belum tentu wujudnya TMM'07.Sape nak melawat kalo negara x aman kan..kan.. Mungkin itu maksudnya. Mungkin....

Syahdu tul gambo tuh..

esis said...

kingbinjai...
hoho nati jap..

blackpurple...
perbarisan tentera agaknya.. hahaha

Pa'chik...
peristiwa awal tahun TMM07. syahdu tgk orang johor..

Pa'chik...
eh , tak releven ke?? hahaha

Azhar Ahmad...
kih kih, tak balik ulu jempul ke bro

Ronin...
niat baik tauu. awwwwww

nUrAdDeEn...
aku suka kau.