Wednesday, March 09, 2005

lagu lagu kita....

bismillahhirrahmannirrahim.....
...disebabkan semalam ramai yang rasa jeles ngan aku sbb siarkan lagu geng faroukh jadi arini aku post la plak lagu tema dan lagu tema kita.... lagu tema ni (jalinan) korang nyanyila ramai-ramai, lagu tema kita (gemilang) ni aku nak nyanyi sorang-sorang, macam aku nyanyi masa tengah taip lirik lagu ni malam tuuu hehe.... sedia ye kepada yang pernah mendengar... walaupun tak sedap kat telinga orang tapi sedap kat telinga aku, ehem..ehem.. dengan penuh perasaan... dengar ye..ehem..ehemm.. 1, 2, 3...


-- ELLA --
Gemilang

Terjaga ku dari tidur yang lena
Melangkah malas menuju jendela
Kabus menyelubungi subuh
Mengimbas segala kenangan yang lalu

Lautan luas telah kurenangi
Segala onak ranjau yang berduri
Tak ku hirau tak kupeduli
Ku terus mencuba kecapi hingga kini

Bersama-sama tempuhi segala
Walau jalanan masih jauh
Hanya kau dan aku yang tahu

Saat gemilang yang aku nantikan
Hampir menjelma di depan mata ku
Ku percaya saat kan tiba
Hanya menunggu tika dan masa oooo

Bersama-sama tempuhi segala
Saat gemilang akan tiba
Kan kita kecapi bersama

Sungguh aku berjanji
Dengan diriku sendiri
Untuk ku menggenggami
Ikhlas, sabar, benar

________________________________________________________

--UNIC--
Jalinan

Indahnya suasana
Kita di hari ini
Ceria bersama bermesra
Erat silaturrahim
Saling hormat menghormati
Tuntutan agama yang mulia
Yang tua di hormati
Yang muda sayangi
Cetuskan suasana harmoni
Oh… mari bersama
Kita jalinkan
Kasih sayang sesama insan
Di hari ini
Kita mulakan
Moga kekal untuk selamanya
Indahnya
Jika kita dapat bersama
Hidup selalu gembira
Di dunia ini….
Lagi indahnya
Jika kita dapat bersama
Hidup di dalam gembira
Di akhirat sana….
...................................................................
.::aminkannya, agar bermaruah kita::.