Wednesday, June 06, 2007

Haikal Rozal

Alhamdulillah, Haikal Rozal selamat di azankan jam 2.30 pagi 5 Jun 2007.

Jiwa aku, remaja. Macam mimpi dah jadi abah sekarang. Hehe

28 comments:

Lan Rambai said...

Tahniahhhhhh!!!! dan sedarlah bahawa engkau bukan remaja lagi hehehe

nUr@dDeEn said...

Wahhhh!! TAHNIAH! TAHNIAH! Patutlah blog ini ditinggal sepi. Rupanya menyambut khalifah baru. Alhamdulillah! Semoga Haikal Rozal bakal menjadi insan berguna dunia akhirat!

Ya! bro bukan remaja lagi. Sedarlah ha ha ha :D

zwitterion said...

tahniah esis..Alhamdulillah..dh jd abah.Moga Haikal Rozal menjadi anak yg soleh..Amiin.

zwitterion said...

dan kau bukan lagi remaja..hehe

ayobkelubi said...

tahniah bro, takpe biarlah rasa perasaan tu muda remaja, janji jadi remaja yang bertanggungjawab. ok apa?

nUr@dDeEn said...

Eh, eh, baru perasan [sebenarnya perasan dari mula-mula tengok lagi].. macam muka 'cikgu sekolah tinggi' daku dulu. Hmm.. a'ah ler..!

kingbinjai said...

woi woi tak inform pun!!!

anyway tahniah. selamat jadi abah

JamOren said...

tahniah bro..patutlah senyap...

lupa lak...tumpang lalu...

Sastri said...

tahniah, tahniah... dah menjadi seorang abah rupanya... semoga Haikal Rozal bakal menjadi anak yg soleh dan taat kepada kedua ibubapanya... :D

Pawana Malam.. said...

slm perkenalan..

cutenyer si dia...smoga kreative mcm abahnya nnt...hehe

*nice blog...rumah creative skali specially tang lelaki matahari dn perempuan bulan tu...hehhe..jemputlah ke rumah sy plak ek...

slmt hr bapa in advance..tata

skidg8 said...

TAHNIAH!:)

tuan tanah said...

Alhamdulillah dan tahniah.

Moga jadi anak soleh :)

kemat said...

tahniah...aku nyusul jejak langkah kamu kemudian..harap2 cepat laa..

Mami Dini said...

Tahniah, and welkam to the sleepless nite but its worth it, seronok ader anak nie lain, awal2 mmg a bit gelabah....but alah bisa tegal biasa.

neeziee said...

tahniah abah

Sikenit Comel-AminBakish said...

oit..oit.. hehe tahniah. syabas, superb.. ingatkan namanya Loqman ke mikail ke... haha :D Semoga Haikal Rozal (Rozal itu maksudnya apa ya??) menjadi anak soleh menggembirakan hatia ayahanda dan bundanya.. :D

jejaka said...

oHHHhhhhhhhhhhhh.... Syahdunya Dakuuuuu ;)

el-Maaniq said...

tahniah

Pa'chik said...

Wahhhh! Alhamdulillah! TAHNIAH! TAHNIAH!

Semoga Haikal Rozal (Rozal itu maksudnya apa ya??) menjadi anak soleh menggembirakan hatia ayahanda dan bundanya..

sedarlah kau bukan lagi remaja

kemat akan nyusul jejak langkah kamu kemudian.

is150 said...

tahniah, Abah

gitartong said...

tahniah! :) anak kita akan bersekolah dalam tahun yang sama

zino said...

tahniah dah jadi bapa rupa nya... nampak masih kekok tu hehe

Aku Bukan Bidadari said...

Alhamdulillah tahniah! :)

blackpurple said...

Eleh..tutup-tutup mata pulak. ha ha ha...

sinaganaga said...

sibuk jaga anak ke wehhhhh?

rainingheaven said...

congratulations! lama tak singgah sini. ttb dh jadi ayah. i'm happy for you!

abghalim said...

Belated la,tapi kebetulan atau suatu rahmat Haikal Rozal sama dengan tarikh abghalim dan waktu pun lebih kurang.

Syahela said...

Salam ramadhan..tahniah..da dpt title "abah"..semoga Haikal Rozal menjadi anak yg soleh & berjaya d'dunia & akhirat...InsyaAllah..
(Syahela a.k.a syeira)